AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Blogg-dags!

Publicerad 2008-04-05 18:41:40 i Allmänt,

Jaha! Så nu är det dags för mig att haka på blogg-trenden! Så det är alltså meningen att man här ska knappa ner sina funderingar, åsikter och annat sånt som man vill att andra ska kunna ta del av? Ja ja....Jag ska göra mitt bästa! Jag brukar nämligen ha tusen och åter tusen ideér och tankar som jag vill dela med mig. Tyvärr är väl inte mitt liv det mest händelserika som finns, men om man berättar det lilla som händer på ett spännande sätt så låter det kanske intressant!?

Idag har jag varit på ett Doft-party! Ska jag vara riktigt ärlig så var det ett Ljus-party med mycket doftljus och sånt...Men det låter mycket mer spännande med "Doft-party". Men, i alla fall, jag fick huvudvärk av att sniffa på alla ljus och det slutade med att jag inte köpte en endaste pryl. Så spännande är faktiskt i mitt liv! Är det inte fantastiskt?

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-04-05 22:47:02

Välkommen in i bloggmarknaden. Har själv bloggat sedan i söndags. Vanebildande kan jag säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela